søndag den 16. november 2008

Måske unødvendigt

Okay, alting skal have en begyndelse, også selvom Tom waits synger " And the earth died screaming" på fuld volume. Her er mørkt, gardinet er trukket for, da jeg ikke bryder mig om at overboer kan kigge ind i mit hjem, og følge med i hvad jeg går og foretager mig, mit hjem er ikke en scene og mit liv er ikke et tavst skuespil. For 200 kr vil jeg gerne udspille et hjemligt drama og trække gardinet fra. Magnus går i cirkler og drikker kaffe, Magnus smøre sig en mad men skære sig i fingeren og en dråbe blod bliver spildt.
Jeg er 24 år og singel. Det er meget ensomt at være singel og især på en dag som i dag, tømmermænd, regnen falder fra himlen, dette mørke værelse, natten jeg tilbragte alene og natten der vil komme og jeg igen skal tilbringe alene.
Gid jeg dog bare sad her og skrev dette, forelsket.
Var vågnet i dag, forelsket.
sad her nu og drak min kaffe, forelsket.
Men på den anden side er det også denne ensomme følelse der gør at man virkelig glæder sig til at forelske sig igen, Og det skal der vel også til, forhåbenlig kun et par gange i løbet af livet.

"Jesus gonna be here" bliver der nu sunget. I dont think so, jeg lever en Gudløs ungdom.
Jeg skriver en del, digte, prosa og andre former for spøjse fortællinger.. Og jeg har tænkt mig at dele dem med læserne, eller vis jeg er den eneste, vil jeg dele dem med mig selv.

Nu må dette slutte, jeg har egentlig ikke noget på hjertet lige nu at fortælle, men alt skal jo have en begyndelse, så lad os kalde dette for min unødvendige begyndelse på bloggen Ravneland..

Magnus H.

Ingen kommentarer: